GUESS partnerem w walce z rakiem piersi

Marka GUESS z dumą kontynuuje wspieranie organizacji non-profit o nazwie Get In Touch, której celem jest budowanie świadomości całego społeczeństwa, a w szczególności kobiet w każdym wieku w szeroko pojętej tematyce związanej z rakiem piersi. Fundacja skupia się nie tylko wokół edukacji w zakresie szybkiego wykrywania niebezpieczeństwa rozwoju choroby, ale także wokół codziennego dbania o zdrowie piersi.

Założycielką Fundacji jest Mary Ann Wasil. Gdy jej córki miały odpowiednio 12 i 13 lat wykryto u niej raka piersi. Ta fatalna diagnoza stała się katalizatorem do założenia organizacji Get in Touch. Obarczona chorobą i troską o przyszłość swoich dzieci poczuła, że jej misją jest edukowanie kobiet oraz dziewczynek, tak aby potrafiły uchronić się i we wczesnym stadium wykryć raka piersi. W 2016 roku  na stanowisku prezesa fundacji zastąpiła Mary jej córka – Besty Nilan, która w ślad matki  kontynuuje dziedzictwo organizacji.

Jednym z kluczowych projektów Get In Touch jest program o nazwie Daisy Weels. To interaktywny ulotka w kształcie stokrotki wdrożona przez działaczkę fundacji Mary Ann Weels. Jej design oraz język zostały przygotowane z myślą o edukowaniu dziewczynek w wieku od 5 do 12 roku życia. Stokrotka wręczana jest w szkołach przez specjalnych pracowników fundacji. W kreatywny i bardzo ciekawy sposób informuje dziewczynki o potencjalnych chorobach piersi, ale przede wszystkim pokazuje jak łatwo i szybko same będą mogły badać się w przyszłości każdego dnia. Daisy Weels  jest także dostępne do ściągnięcia w wersji online w sklepach iTunes jako darmowa aplikacja na Iphona czy Ipada.

Zegarki Guess

Aby dofinansować organizację w jej działaniach, marka GUESS zaprojektowała specjalną edycję zegarków, z których część dochodu ze sprzedaży zostanie przekazana na konto fundacji. Obok zegarka damskiego propozycją jest również model męski W0032G7, którego obecność ma na celu włączenie mężczyzn jako partnerów, mężów, ojców i synów w tematykę związaną z rakiem piersi. I to właśnie ten zegarek jest dostępny na polskim rynku. Czasomierz został zaprojektowany w charakterystycznym dla marki dynamicznym i bardzo odważnym designie. To kombinacja szarego silikonowego paska wykończonego efektownymi stalowymi elementami połączonego ze sportową stalową kopertą. Aby podkreślić wyjątkowość zegarka, wskazówka sekundnika ma różowy kolor nawiązujący do najbardziej rozpoznawalnego symbolu walki z rakiem piersi – do różowej wstążki.