Gwarancja

Gwarancja

Wykorzystując długoletnie doświadczenie, oraz bardzo dobrą znajomość rynku, stosujemy procedury dzięki którym możemy zagwarantować, że wszystkie zegarki dostępne w sklepie LuxTime.pl to produkty fabrycznie nowe, pełnowartościowe i w stu procentach oryginalne. Współpracujemy wyłącznie z wyselekcjonowanymi i pewnymi dostawcami zegarków, mającymi kilkudziesięcioletnie doświadczenie w branży, którzy stosują restrykcyjną politykę przestrzegania praw dotyczących ochrony Znaków Towarowych. Zegarki zakupione w sklepie LuxTime.pl są w zależności od marki objęte 24 i 36 miesięczną ochroną gwarancyjną. Ponadto w przypadku wybranych producentów, za odpowiednią dopłatą istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego na kolejne lata. Szczegóły dotyczące długości okresu gwarancyjnego, widoczne są na stronie każdego produktu.

Wraz z zakupionym zegarkiem otrzymacie Państwo:

  • Oryginalne opakowanie producenta
  • Instrukcję obsługi
  • Dowód sprzedaży
  • Kartę gwarancyjną

 

Procedura zgłoszenia i usunięcia usterki zegarka w ramach naprawy gwarancyjnej:

  • Kontakt telefoniczny: wstępne ustalenie zaistniałych nieprawidłowości w funkcjonowaniu zegarka
  • Wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacyjnego - pobierz formularz
  • Ustalenie daty, godziny i miejsca odbioru paczki z zegarkiem przez kuriera UPS
  • Przekazanie paczki kurierowi (W paczce powinny znajdować się: formularz reklamacyjny, odpowiednio zabezpieczony zegarek w oryginalnym opakowaniu, dokumenty potwierdzające zakup, dokumenty gwarancyjne, instrukcja obsługi zegarka)
  • Przesłanie zegarka do serwisu
  • Usunięcie usterki w ramach gwarancji 
  • Przesłanie zegarka po naprawie do właściciela

 

Gwarancja traci ważność w przypadku:

  • Powstania uszkodzeń mechanicznych, termicznych lub chemicznych 
  • Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad zawartych w instrukcji obsługi
  • Użytkowania zegarka niezgodnie z jego przeznaczeniem
  • Stwierdzenia przez serwis, iż zegarek był otwierany przez osoby nieuprawnione

Uwaga: Gwarancja nie obejmuje konserwacji, wymiany baterii oraz innych materiałów eksploatacyjnych (bransoleta, pasek) Szczegółowe warunki zawarte są na karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego towaru. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny, dane znajdziecie państwo na stronie "Pomoc" lub korzystając z Formularza kontaktowego.

.
.
Obsługa Sklepu
LuxTime.pl