tel. 753 753 300

Bogusław Linda ambasadorem Eposa

04-07-2016

Większość firm produkujących zegarki chętnie współpracuje ze sportowcami, muzykami czy gwiazdami dużego ekranu. Znane osobistości mają wystarczającą siłę przebicia przez szum informacyjny, aby kreować nowe trendy. Zatem nic dziwnego, że niemal każda marka zegarkowa posiada minimum jednego ambasadora. Władze firm nie przejmują się faktem, że takie osoby są narażone na różnego rodzaju skandale. Ryzyko schodzi na drugi plan, ponieważ w zdecydowanej większości przypadków nawiązanie współpracy firmy zegarkowej z celebrytą przynosi zadowalające efekty dla obu stron, które przekładają się na duży zarobek. Jednym z głośniejszych wydarzeń tego typu, które miało miejsce w ostatnim okresie jest wejście Bogusława Lindy w rolę ambasadora marki Epos.

Bogusław Linda jest jednym z najbardziej popularnych polskich aktorów. Jego charakterystyczny styl i niepowtarzalna barwa głosu sprawiły, że większość filmów z jego udziałem grały wszystkie kina w kraju, a obecnie uchodzą za jedne z najważniejszych elementów polskiej kinematografii. Aktor w swojej karierze otrzymał niezliczoną ilość nagród, nominacji i odznaczeń. Do najważniejszych należy zaliczyć Złote Lwy, Krzyż Oficerski Orderu Odrodzenia Polski oraz Srebrny Medal „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”. Odtwórca głównych ról w takich produkcjach jak „Demony Wojny wg. Goi”, „Sara” czy „Psy” udowodnił, że jeśli posiada się odpowiednie umiejętności, to w filmach przepełnionych przemocą można także pokazać artyzm.

W ostatnim okresie Bogusława Lindę i jego wkład w polską kinematografię doceniło szwajcarskie przedsiębiorstwo Epos, słynące z produkcji zegarków klasy premium. Firma powstała w 1925 roku z inicjatywy zegarmistrza Jamesa Auberta. W swojej historii opracowała kilka unikalnych rozwiązań. Do najważniejszych należy zaliczyć przeskakującą godzinę czy wertykalną datę. W 2004 roku marka otrzymała prestiżową nagrodę „Goldene Unruh” za skonstruowanie najlepszego zegarka na świecie w kategorii do 2500 euro. Epos słynie z wytwarzania precyzyjnych czasomierzy o eleganckim, ale awangardowym wyglądzie dedykowanych mężczyznom o wyrafinowanych gustach. Pasjonaci sztuki zegarmistrzostwa najbardziej doceniają produkowane przez Eposa czasomierze typu „skeleton”. Władze marki zauważyły, że ich podejście do konstruowania zegarków jest bardzo podobne do tego, którym wykazuje się Bogusław Linda wobec aktorstwa. Z tego tytułu zaprosili polskiego aktora do współpracy.

W pierwszych dniach kwietnia bieżącego roku Bogusław Linda został ambasadorem marki Epos. Na zwołanej 5 kwietnia konferencji prasowej władze marki oficjalnie potwierdziły nawiązanie współpracy z aktorem. Obowiązkiem nowego ambasadora będzie promowanie firmy i jej produktów. Współpraca ma mieć standardowy wymiar i nie będzie się znacząco różniła od innych. Linda będzie reklamował zegarki w prasie, ale nie zabraknie także jego uczestnictwa w działaniach typu in-door oraz w spotkaniach zorganizowanych przez szwajcarską firmę. Władze marki są niezwykle podekscytowane nawiązaniem współpracy marketingowej z aktorem. W oficjalnym komunikacie stwierdzają, że „Ponadczasowy, elegancki i klasyczny wygląd modeli zegarków Epos, najnowsze technologie użyte do ich produkcji, ręczne wytwarzanie poszczególnych elementów oraz czasomierzy idą w parze z wyjątkowością postaci, jaką jest znakomity, szanowany i wyjątkowy aktor, reżyser oraz wykładowca, pan Bogusław Linda”. Aktor także zabrał głos podczas konferencji i w krótkiej wypowiedzi wychwalał markę słowami „Z przyjemnością podjąłem wyzwanie, rzuconą rękawicę podniosłem. Wydaje mi się, że warto, bo firma jest zacna, a przy takich produktach warto świecić twarzą. Epos jest solidną firmą, która robi naprawdę fantastyczne zegarki. Zresztą jednym mogę się pochwalić”.

Na zdjęciach wykonanych podczas konferencji prasowej oprócz Bogusława Lindy i przedstawicieli Eposa w składzie Paweł Sobota, który jest właścicielem dystrybucji marki Epos w Polsce i Jacka Dziubaka, dyrektora handlowego marki Epos w Polsce można zaobserwować także projektantkę mody Izabelę Łapińską i ekipę z ligi Drift Masters, ponieważ podczas konferencji odbyła się również premiera nowego limitowanego do 100 egzemplarzy zegarka „3433 Chronograf”, który jest dedykowany tejże lidze.

Po zakończeniu konferencji prasowej współpraca Bogusława Lindy z marką Epos nabrała tempa. W pierwszej kolejności została zorganizowana sesja zdjęciowa w studio Makata. Zdjęcia, na których aktor promuje zegarki swoim wizerunkiem, wykonał wybitnej klasy fotograf Robert Wolański. Niebawem w prasie będzie można zobaczyć pierwsze efekty działań aktora i marki. Poza tym ani Epos, ani Linda nie zdradzają, jakie będą kolejne kroki mające na celu promować produkty szwajcarskiego przedsiębiorstwa w Polsce.

Bogusław Linda jest kolejnym Polakiem, który dołączył do zacnego grona osób promujących sztukę zegarmistrzostwa. W przypadku Eposa przed nim rolę ambasadorki pełniła także Polka. Była to Małgorzata Rdest, mistrzyni Polski w KF – 2, która również jest jedyną kobietą, która zdobyła się na odwagę startowania w brytyjskiej Formule 4. Fakt, że szwajcarskie firmy słynące z produkcji zegarków coraz częściej zapraszają do współpracy Polaków, jest niezwykle pocieszający dla wszystkich pasjonatów zegarmistrzostwa, ponieważ dzięki temu Polska staje się coraz ważniejszym miejscem na zegarkowej mapie.

FILTRY0