„Innowacyjność” posiada wiele znaczeń. Odpowiedzialność za różne rozumienie terminu spoczywa na barkach różnych dziedzin nauki w ramach, których jest on rozpatrywany. Innowacyjność w ujęciu socjologicznym oznacza wyrażenie aprobaty wobec wytyczonych celów przez dane społeczeństwo w oparciu o powszechnie akceptowane wartości, ale przy pominięciu dotychczasowych sposobów ich osiągania. Językoznawstwo wskazuje, że jest to środek pozwalający na nazwanie nowych zjawisk. Natomiast w rozumieniu biznesowym innowacyjność jest nowym sposobem wyznaczania standardów jakości, których zadaniem jest urzeczywistnienie zamierzonych celów.
LuxTime od momentu swojego powstania konsekwentnie pracuje na zaufanie klientów, ale także na miano firmy słynącej z wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Przedsiębiorstwo stawiając sobie za główny cel zadowolenie nabywców czasomierzy postanowiło ich obdarzyć nie tylko produktami najwyższej klasy, ale także wyjątkowym programem lojalnościowym o nazwie „DWBG” znaczącym w rozwinięciu „Dożywotnia Wymiana Baterii Gratis”.
Przeprowadzone konsultacje z zarządem, znawcami branży oraz pracownikami firmy rokowały, że wprowadzenie pomysłu w życie poskutkuje jeszcze większą satysfakcją klientów. Specjaliści pracujący na sukces firmy przeprowadzili wiele dogłębnych analiz i badań rynku celem niepozostawienia wątpliwości, że LuxTime jako pierwszy na świecie może szczycić się zastosowaniem tak nowoczesnego rozwiązania.
Dotychczas największe firmy na świecie zajmujące się produkcją bądź dystrybucją czasomierzy odważyły się posunąć do stopnia, w którym ich działania marketingowe obejmowały bezpłatną wymianę baterii jedynie w przypadku, gdy klient wykupił specjalny pakiet lub trafił na promocję obejmującą jedynie wybrane modele.
LuxTime postrzegając każdego klienta jako osobę wyjątkową i traktując go w indywidualny sposób uznał, że konieczne jest podniesienie wszystkich powszechnie obowiązujących standardów. Przedsiębiorstwo postanowiło zrobić krok naprzód i zwieńczyć dotychczasowy dorobek programem lojalnościowym. Firma prowadzi sprzedaż za pośrednictwem jednego z najbardziej rozbudowanych sklepów internetowych spośród wszystkich skupionych w branży zegarkowej w Polsce oraz w charakteryzującym się ekscentrycznym wystrojem salonie sprzedaży mieszczącym się w prestiżowej Galerii Handlowej ALTUS w centrum Katowic. Władze LuxTime postanowiły bezpowrotnie zatrzeć niewidzialną granicę między światem wirtualnym i realnym. Regulamin innowacyjnego programu lojalnościowego „DWBG” wskazuje, że każdy, kto zakupi dowolny zegarek zasilany baterią w sklepie internetowym bądź salonie sprzedaży zostanie objęty promocją dożywotniej wymiany baterii gratis. Osoba dokonująca zakupu zegarka, którą obejmie system lojalnościowy nigdy nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat, a wręcz sporo zyska.
Właściciel zegarka, w którym wyczerpała się bateria w przypadku nieznajomości sztuki zegarmistrzostwa nie będzie musiał samodzielnie zmagać się z jej wymianą ryzykując tym samym uszkodzenie mechanizmu. Ponadto nie będzie musiał szukać informacji o najlepszych zegarmistrzach w miejscu swojego zamieszkania i wydawać pieniędzy na nową baterię i jej wymianę. Stworzony przez LuxTime innowacyjny system lojalnościowy „DWBG” raz na zawsze zażegnał dwa podstawowe problemy posiadaczy kwarcowych czasomierzy. Teraz każdy, kto zakupi czasomierz w LuxTime niezależnie od miejsca swojego zamieszkania będzie mógł bezpłatnie wymienić baterię w chwili jej wyczerpania. Wystarczy, że uda się do zlokalizowanego w Katowicach salonu sprzedaży a pracujący tam profesjonaliści wykonają operację z największą dozą staranności. Klient może również wymienić baterię nie wychodząc z domu, ponieważ wystarczy, że wyśle swój czasomierz do biura handlowego mieszczącego się w Sosnowcu. Wymiana zostanie przeprowadzona w ekspresowym tempie, po czym zegarek w pełni sprawny i gotowy do dalszego użytkowania zostanie odesłany do właściciela.
LuxTime kolejny raz zaskoczył wszystkich obserwatorów i działaczy branży zegarkowej. Zaskoczył także swoich obecnych i przyszłych klientów tworząc dla nich innowacyjny system lojalnościowy „DWBG”, z którego nie miała możliwości korzystać jeszcze żadna osoba na świecie, która nabyła zegarek w innym miejscu. Firma tym razem pokazała, że oprócz zamiłowania do zegarmistrzostwa, udziału w wielu akcjach charytatywnych oraz niesieniu wsparcia dla ludzi obdarzonych pasją jest także brylantem w dziedzinie marketingu, którego podstawowym celem jest zwiększenie zadowolenia klientów a dopiero później własnych korzyści. Umiejętne połączenie najważniejszych cech pochodzących z różnych definicji terminu „innowacyjność” a następnie wdrożenie ich w pomysł jest niezaprzeczalnym dowodem na to, że LuxTime to zdecydowanie coś więcej niż zegarki.