Rok 2018 to wyjątkowy moment w historii marki G-SHOCK. W tym roku linia ta obchodzi jubileusz, 35. rocznicę powstania. „Pragnę stworzyć zegarek, który nie zepsuje się nawet, gdy spadnie na ziemię” - ponad 35 lat temu słowa te padły z ust inżyniera Casio, Kikuo Ibe.
W 1983 roku, po przetestowaniu ponad 200 prototypów, cel został osiągnięty - powstał pierwszy wstrząsoodporny G-SHOCK – słynny model DW-5000C.
Jak przystało na tak wyjątkowe zegarki i nietuzinkową markę, w tym roku, na który przypada jubileusz, przygotowana została seria imprez będących uhonorowaniem 35 lat pięknej i niekończącej się historii.
Obok nowych otwarć sklepów i wyjątkowych premier, w całej Polsce organizowane są urodzinowe eventy, a także konkurs, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Japonii, którego głównym punktem jest wizyta w siedzibie Casio.
Jeszcze pod koniec 2017 roku, dokładnie 12 grudnia, G-SHOCK został wpisany do Księgi Rekordów Guinnessa jako najbardziej wytrzymały zegarek na świecie.
Kultowy model DW-5600E okazał się niewzruszony w starciu z 24,97 tonową ciężarówką, która przejechała po czasomierzu. Ten fakt idealnie zbiegł się z 35. urodzinami brandu.
Z tej okazji marka przygotowała cykl eventów pod szyldem #35GSHOCK, na których obok dobrej zabawy, czeka wiele atrakcji - można m.in. poznać historię marki oraz zobaczyć na żywo test wytrzymałości G-SHOCK.
Po Warszawie, Bydgoszczy i Krakowie przyszedł czas na Trójmiasto, gdzie 20 lipca w Gdańsku odbędzie się kolejna impreza. Miejsca nie są przypadkowe. W większości imprezy odbywają się w miastach, w których znajdują się nowo otwarte sklepy G-SHOCK Store.
Pierwszy salon powstał w maju ubiegłego roku w Białymstoku, a tej wiosny otwarte zostały kolejne 3 punkty – w Bydgoszczy, w Koszalinie oraz w Gdańsku. A to jeszcze nie koniec ekspansji.
Koncept Store dedykowane są wyłącznie marce G-SHOCK. W każdym salonie znajduje się kilkaset modeli począwszy od kolekcji podstawowej, a skończywszy na sekcji Premium. To miejsca wyjątkowe nie tylko dla wiernych „wyznawców” brandu, ale dla wszystkich, którzy przygodę z G-SHOCK dopiero zaczynają.
W Białymstoku, gdzie powstał pierwszy G-SHOCK Store, we wrześniu odbędzie się finał zamykający cykl urodzinowych eventów. Tego dnia zostaną także ogłoszone wyniki konkurs #35GSHOCK, w który obok zegarków, nagrodą główną jest wyjazd do Japonii.
Wygraj wyjazd do Japonii! Konkurs z okazji 35. urodzin marki G-SHOCK
Chcesz wygrać podróż marzeń? To proste!
Jazda na rowerze, taniec, pływanie, granie na instrumencie, gra w szachy, street workout czy sporty walki… - nie ma znaczenia jaką aktywność sportową preferujesz. Pokaż w ciekawy sposób to, co sprawia Ci przyjemność i zdobądź wymarzone nagrody.
Wystarczy, że nagrasz wideo nieprzekraczające 30 sekund, na którym pokazujesz co jest Twoją pasją i jak ją realizujesz.
„Ty masz być jego głównym bohaterem, bo Ty jesteś kowalem swoich osiągnięć!”
Następnie udostępniasz wideo na swoim prywatnym profilu na portalu społecznościowym Facebook i/lub Instagram z hasztagiem #35GSHOCK, przesyłasz potwierdzenie zgłoszenia na adres: kontakt.gshock@zibi.pl wraz imieniem, nazwiskiem oraz zgodą na udział w konkursie i… wygrywasz wyjazd do Japonii!
Spośród uczestników konkursu zostaną wybrane cztery osoby, które otrzymają wyjątkowe zegarki G-SHOCK, a jedna z nich będzie miała przyjemność osobiście odwiedzić kraj, z którego pochodzą niezniszczalne zegarki „G”.
G-SHOCK został stworzony z głębokiej wiary w to, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dlatego konkurs #35GSHOCK dedykowany jest osobom pełnym pasji, aktywnym, lubiącym wyzwania i naładowanych energią do życia.
WIĘCEJ: TUTAJ