Calvin Klein uruchomił najnowszą globalną kampanię reklamową !
Ujęcia zostały zrobione w Miami przez fotografa Willy’ego Vanderperre we współpracy ze stylistą Olivierem Rizzo i fotografem martwej natury Carlem Kleinerem. Nowa kampania skupia się na koncepcie młodości i podkreśla ducha Ameryki. W kampanię została zaangażowana dynamiczna obsada modeli, każdy z nich został osobiście wybrany przez Dyrektora Kreatywnego marki CALVIN KLEIN, Rafa Simonsa. Obsada ośmiu wyrazistych jednostek nadaje temu pomysłowi życie: każde z nich jest częścią, w głównej mierze nieznanej, obsady, fotografowanej we wszystkich kategoriach produktowych Calvin Klein w tym sezonie.
Oferta Calvin Klein na 2017 rok to stopniowy powrót do naturalnych i podstawowych kształtów, odzwierciedlający największe wewnętrzne wartości marki. Minimalizm jeszcze nigdy nie był tak seksowny: styl jest zredukowany do elementów zasadniczych, wartości jakościowe są koniecznością, która nigdy nie wychodzi z mody, a ponadczasowe wzory są tym, czego teraz szukają klienci. W kampanii podkreślona jest elegancka i kobieca kolekcja z zegarkami dla niej Calvin Klein dainty i rozwinięta klasyczna kolekcja uniseks Calvin Klein minimal. Wizualizacje pokazują również delikatne i radosne czasomierze z linii Calvin Klein endless, odzwierciedlające kobiecość w całej swojej chwale.
Calvin Klein jest globalną lifestyle’ową marką ilustrująca odważne i postępowe ideały oraz uwodzicielską i często minimalistyczną estetykę. Szukamy możliwości do zadziwiania i inspirowania naszych odbiorców poprzez używanie prowokujących obrazów oraz uderzających wzorów rozpalających zmysły.